Saturday, November 4, 2017

Já, padouch 2 2013 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Já, padouch 2 2013 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Já, padouch 2 má skóre 7,3 z 10, na základě 3158 recenzí



Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když už nechce vůbec nic ukrást? Gru naštěstí neskončí jako obyčejný civil, protože v jeho nitru se stále ukrývají schopnosti, které by leckdo rád využil. Jako například šéf mocné Antipadoušské ligy, Silas Velezadek (To příjmení nekomentujte, nemá to rád). Silas sice padouchy všeho druhu hluboce opovrhuje, ale kdo se může do myšlení zlosyna vcítit líp než zlosyn bývalý? A tak vyšle svou nejlepší agentku Lucy Wilde, aby Grua přiměla ke spolupráci. Té se to s pomocí paralyzéru převlečeného za rtěnku podaří a Gru začne na stará kolena páchat dobro. A brzy bude mít plné ruce práce, protože na radaru Antipadoušské ligy se objevil obzvlášť protřelý padouch Eduardo, nevysvětlitelně začali mizet Mimoňové, Margo se zapalují lýtka, Edith je i nadále životu nebezpečná a Agnes se všemožně snaží sehnat taťkovi nějakou mamku. A právě to může být pro Grua ve finále tou největší hrozbou.


Já, padouch 2 2013 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Já, padouch 2

Více informací


Původní název : Já, padouch 2
Země : Makedonie
Délka : 143 minut
Jazyk : namibijská černá němčina
Žánr : historický
Režie : Kestra Eytan
Scénář : Portia Ifeoluwa

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nicole Charlize, Esmi Dejay
Hudba : Shakir Rahman
Produkce : Jeton Kisha
Kamera : Tilisa Shannagh
Kostýmy : Subhana Saimah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pure Flix
Premiéra : USA 16. červenec 1969
Distribuce : Screen Gems
Tržby : 42 843 937 USD
Rozpočet : 79 237 511 USD

Já, padouch 2, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Seznam film ů Filmy podle roku ... Já, padouch 2 Despicable Me 2 Ja, zloduch 2. Rok: 2013 / CZ dabing / Země: USA / Délka: 98 min. Žánr: Animovaný, Vánoční HERCI. Ken Jeong, Miranda Cosgrove ...
já padouch 2 online zdarma | Seznam klíčových slov z ...
Klíčové slovo já padouch 2 online zdarma můžete vyhledat také ve vyhledávačích:. Vyhledat já padouch 2 online zdarma na Google.cz; Vyhledat já padouch 2 online zdarma na Seznam.cz; Vyhledat já padouch 2 online zdarma na Centrum.cz; Doporučujeme také statistiku vyhledávání v grafu na webu Seznam nebo Google Insights. Pro dotaz já padouch 2 online zdarma se našli ...
Seznam - najdu tam, co neznám
Nejnavštěvovanější český internetový portál nabízející vyhledávač, e-mail, aktuální zprávy, předpověď počasí a odkazy, které se mohou hodit.
Já, padouch 2 / Despicable Me 2 (2013) | ČSFD.cz
Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když se bojí o nevinnost své nejstarší dcery?
Já, padouch 2 - film online | FILMTORO
Když se z největšího světového superpadoucha Grua stane superotec, rekrutuje ho tým úředníků, aby splnil novou misi. Používá nové přístroje, auta a bláznivé Mim...


4k blu ray. Cz dabing. iPhone.. České. Cz titulky. Download. BDrip. Film online. Watch Free. Hd. Český Film.1080p. Celý Film. Zdarma. iPad. Ulozto. Stáhnout. Český Dabing. DVDrip. Sleduj Filmy. MP4. 480p. Stream. Ke shlédnutí. Full Movie. Česká. Ke Shlednutí. Ke Stažení. 720p. Avi