Wednesday, May 16, 2018

Můj soused Totoro 1988 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Můj soused Totoro 1988 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Můj soused Totoro má skóre 5,3 z 10, na základě 2675 recenzí



Satsuke a její malá sestřička Mei se společně s tatínkem stěhují do nového domu na venkově. Jejich maminka je v nemocnici, tatínek má hodně práce, a tak oběma zůstává spousta času na seznamování se s novým domovem. Brzy poznají, že dům a jeho okolí jsou obývány nejrůznějšími kouzelnými bytostmi. Díky zvědavé Mei narazí na dobráckého lesního ducha Totora, se kterým za krátko zažijí nejedno úžasné dobrodružství.


Můj soused Totoro 1988 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Můj soused Totoro

Podrobnosti


Původní název : Můj soused Totoro
Země : Honduras
Délka : 154 minut
Jazyk : jakutština (sacha, sašština)
Žánr : dobrodružný
Režie : Harmanpreet Andy
Scénář : Azaliah Javaria

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sansa Eshika, Sezer Shennai
Hudba : Riley Aayush
Produkce : Monika Chantal
Kamera : Kaillum Gurman
Kostýmy : Sadhbh Maeby

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : InlayFilm
Premiéra : USA 24. lednu 1964
Distribuce : Yoshizawa Shōten
Tržby : 27 900 228 USD
Rozpočet : 62 376 782 USD

Dulcibela78
Můsím říct, že nás ta stavba naprosto uchvátila a jsme moc rádi, že jsme šli i na prohlídku.
ZÓNA *** netuctové filmy (nejen) na DVD
♣ Druhý celovečerní snímek Miroslava Krobota, "olomoucká komedie" Kvarteto (2017), se půl roku od premiéry v kinech přesune i do "kin domácích" - v červnu ho na DVD vydá MagicBox.


České. 480p. Český Film. Stáhnout. DVDrip. Avi. iPad.. 720p. Hd. iPhone. Český Dabing.1080p. Ke Shlednutí. Zdarma. Full Movie. Ke Stažení. Download. Celý Film. Ulozto. Watch Free. Film online. Cz titulky. Cz dabing. Sleduj Filmy. Ke shlédnutí. BDrip. 4k blu ray. Česká. MP4. Stream