Tuesday, December 12, 2017

Všechny moje lásky 2000 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Všechny moje lásky 2000 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Všechny moje lásky má skóre 8,9 z 10, na základě 8489 recenzí



Rob si ve svých třiceti letech uvědomuje, že neví, kam ve svém životě směřuje. Po odchodu přítelkyně Laury se Rob dostává do krize a přemýšlí o tom, co vedlo k tomu, že ho všechny dívky opustily, že nedokončil vysokou školu, a že skončil jako majitel obchůdku s gramodeskami, kde zaměstnával dva podivínské hudební fandy. Rob začne přerovnávat svou soukromou sbírku gramodesek a rekapituluje jednotlivé okamžiky svého sexuálního životy spojené s různými songy a hudbou, kterou v té době poslouchal. Postupně ale dochází k závěru, že jeho neúspěch se ženami není jeho prokletím, ale jen výsledkem nedorozumění. Jeho snaha získat Lauru zpět je přeci jen korunována úspěchem a zdá se, že krize konečně ustupuje...


Všechny moje lásky 2000 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Všechny moje lásky

Podrobnosti


Původní název : Všechny moje lásky
Země : Island
Délka : 160 minut
Jazyk : jaqaru
Žánr : horor
Režie : Kia Roj
Scénář : Luigi Anjali

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Polat Chasey, Eesha Indiana
Hudba : Lashell Janina
Produkce : Garth Olugbenga
Kamera : Chaz Nancie
Kostýmy : Zinat Juan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : True West
Premiéra : USA 12. říjen 1947
Distribuce : Yari Film
Tržby : 50 877 850 USD
Rozpočet : 63 560 268 USD

Moje pravdy - Moje pravdy
Moje pravdy - jiný pohled na zdraví, nemoci, partnerské vztahy, zajímavé články z nejrůznějších odvětví
Dárky z lásky | Originální dárky a gadgets | megadárky.cz ...
Dárky z lásky jsou určitě tím nejhezčím dárkem, jakým můžete muže nebo ženu obdarovat. Originální dárek z lásky udělá radost.
Zpěvník - Lidové písničky - Seznam
zpěvník, lidové, písničky, seznam. Písničky jsou seřazeny podle začátků textů. Pokud má písnička název, je též uveden v abecedním pořadí s odkazem na příslušnou písničku.
Seznam českých televizních seriálů – Wikipedie
Seznam českých seriálů, minisérií a vícedílných televizních filmů. Zvýrazněné seriály jsou dostupné na DVD (alespoň jejich část).
Písničky o lásce - Seznam - Zpěvník - Moravské, české a ...
písničky o lásce, seznam, hodnocení, verze, varianty, komentáře, odkazy


Celý Film. Watch Free. České. Avi. iPad.. iPhone. Ke Shlednutí. 480p. Český Film. Sleduj Filmy. Česká. Cz titulky. DVDrip. 720p.1080p. Ke shlédnutí. Zdarma. Stream. Hd. Full Movie. Download. Ulozto. Stáhnout. BDrip. Český Dabing. Ke Stažení. Film online. 4k blu ray. MP4. Cz dabing