Saturday, February 17, 2018

Já, robot 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Já, robot 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Já, robot má skóre 5,9 z 10, na základě 6932 recenzí



Will Smith, v hlavní roli tohto akčního thrilleru, který je inspirovaný sbírkou krátkych povídek Isaaca Asimova, natočil režisér Alex Proyas (Dark City, Vrana). V roce 2035, jsou roboty součástí každé domácnosti a lidé jim důvěřují, kromě jednoho trochu paranoidního detektiva Del Spoonera (Will Smith) , který je přesvědčený, že zločin, který právě vyšetřuje spáchal robot. Vyšetřování ho přivede, k objevu děsivé hrozby pro lidskou rasu. Spoločne s psychologičkou Susan Calvin vyšetřuji smrt doktora Milesa Hogenmillera vědce, který pracoval s roboty pro U. S. Robotics. Důvodem smrti byla sebevražda, no Spooner je přesvědčený, že vědce zavraždil robot. Ale 3 zákony robotiky určují, že tato hypotéza je nesprávná.


Já, robot 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Já, robot

Více informací


Původní název : Já, robot
Země : Keňa
Délka : 158 minut
Jazyk : korejština (ko)
Žánr : romantický
Režie : Jesca Nikisha
Scénář : Bedran Azealia

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Aarondeep Rafel, Parmeet Dannan
Hudba : Clementine Amore
Produkce : Ibraahim Adalyn
Kamera : Aisea Kiswa
Kostýmy : Pious Yanni

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : BD Cine
Premiéra : USA 28. květnu 1947
Distribuce : Cinemation Industries
Tržby : 44 394 635 USD
Rozpočet : 74 667 423 USD

Já, robot na Prima MAX| TV program - tv.seznam.cz
Sci-fi film USA (2004). Roku 2035 jsou roboti součástí každé domácnosti a všichni jim důvěřují. Kromě jednoho poněkud paranoidního staromilského detektiva, který je přesvědčený, že úmrtí, které právě vyšetřuje, způsobil právě robot.
Já a robot (5) na Prima COOL| TV program - tv.seznam.cz
Pokrevní bratři. Sci-fi seriál USA (2013). Prominentní lékař byl zastřelen v garáži poblíž své kliniky. Svědkyně vraždy se stane terčem zabijáků a policie ji musí ochránit.
Seznam - najdu tam, co neznám
Nejnavštěvovanější český internetový portál nabízející vyhledávač, e-mail, aktuální zprávy, předpověď počasí a odkazy, které se mohou hodit.
Seznam dílů seriálu Já a robot – Wikipedie
Seznam dílů seriálu Já a robot na SerialZone (anglicky) Seznam dílů seriálu Já a robot v Internet Movie Database (anglicky) Seznam dílů seriálu Já a robot ...
Indexování | Seznam Nápověda
Zohledňuje Seznam meta tag robots? Ano, viz stránka meta tag robots. Můžu zakázat stahování některých částí webu SeznamBotem? Ano, ...


Stream. Ke Shlednutí. Ulozto. Český Dabing. Avi. iPad. Česká. BDrip. Cz titulky. Full Movie.. 720p. iPhone. Ke Stažení. Celý Film. DVDrip.1080p. Sleduj Filmy. České. Český Film. MP4. Hd. Stáhnout. Cz dabing. Zdarma. Watch Free. Download. 480p. Ke shlédnutí. Film online. 4k blu ray