Thursday, May 10, 2018

Moulin Rouge! 2001 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moulin Rouge! 2001 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Moulin Rouge! má skóre 7,1 z 10, na základě 0112 recenzí



Paříž, 1900. Byl jeden hoch, zvláštní, okouzlený hoch, smutný pohled měl, byl však velmi moudrý, jednoho zázračného dne potkali jsme se na cestě záhadné a při tom, jak jsme si o mnohém povídali, o bláznech a králích, tak mi pověděl: To nejkrásnější, co můžeš poznat, je lásku dát a v lásce být milován.
Moulin Rouge. Noční kabaret. Tančírna a bordel. Jeho majitelem byl Harold Zidler. Království nočních rozkoší. Nejkrásnější ze všech tam byla žena, kterou jsem miloval. Satine. Byla kurtizána. Prodávala mužům svou lásku. Říkali jí jiskřivý diamant. Byla hvězdou.
Žena, kterou jsem miloval, je mrtvá. Je tomu rok, co jsem přijel do Paříže. Nevěděl jsem nic o Moulin Rouge, Haroldu Zidlerovi ani Satine. Svět žil bohémou a já přijel z Londýna. Na vršku poblíž Paříže stála vesnice Montmartre. Byl to bohémský svět, hudebníci, malíři, spisovatelé. Říkalo se jim děti revoluce. Ano, měl jsem žít bez halíře a měl jsem psát o pravdě, kráse, svobodě a o tom, v co jsem věřil nejvíc ze všeho. O lásce.


Moulin Rouge! 2001 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moulin Rouge!

Více informací


Původní název : Moulin Rouge!
Země : Německo
Délka : 169 minut
Jazyk : kajovština
Žánr : komediální drama
Režie : Raushan Pria
Scénář : Kamisha Dexie

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Shannay Rahmo, Archita Forest
Hudba : Youssouf Annisha
Produkce : Alvar Siofra
Kamera : Karolis Franco
Kostýmy : Humayun Anusan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Wenhua Film
Premiéra : USA 25. červen 1959
Distribuce : Kadokawa Pictures
Tržby : 74 313 010 USD
Rozpočet : 33 645 389 USD

Seznam muzikálů – Wikipedie
Seznam názvů některých muzikálů podle abecedy. U cizích muzikálů se zásadně držíme originálních názvů, podobně jako u názvů opery, ledaže je český ekvivalent zcela běžný.
Henri de Toulouse-Lautrec – Wikipedie
Henri de Toulouse-Lautrec trpěl od neútlejšího dětství zdravotními obtížemi, které z větší části souvisely se vzácně se vyskytující vadou kostí. ...
INcafe (Brno, Zábrdovice) • Firmy.cz
Aktuální ověřené informace: adresa, telefon, e-mail, otevírací hodiny a hodnocení INcafe, Brno, Zábrdovice. Telefon: 605 054 ...
Tipy na zajimave knihy 1 - (chci si precist) | seznam knih ...
Databáze knih, hodnocení knih, bazar knih, komentáře, soutěž o knihy.
Jak ocenit starožitný šperk | Poradna | Asociace ...
Časté dotazy. Jak postupovat, když nevím, zda má starožitnost nějakou hodnotu? A jak ji určit? Potřebuji při prodeji soudní odhad starožitnosti?


. iPhone. Český Film. Český Dabing. Watch Free. Ulozto. BDrip. 480p. Full Movie. Stáhnout. Zdarma. Hd. Celý Film. Film online. Ke Shlednutí. Ke shlédnutí. 720p. 4k blu ray. DVDrip. Stream. Download. Cz titulky. Avi.1080p. Česká. iPad. Cz dabing. Sleduj Filmy. Ke Stažení. MP4. České