Tuesday, October 10, 2017

Moje tlustá řecká svatba 2002 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moje tlustá řecká svatba 2002 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Moje tlustá řecká svatba má skóre 8,5 z 10, na základě 5159 recenzí



Když se mladý Američan - vegetarián - zamiluje do Kanaďanky řeckého původu, ještě netuší, co ho čeká. Rodina budoucí nevěsty je totiž přesvědčena, že budoucí zeť se musí stát 100 % členem rodiny. Jídlo, tradice, rodinný podnik to jsou Ianovi radosti nadcházejících dnů.


Moje tlustá řecká svatba 2002 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moje tlustá řecká svatba

Více informací


Původní název : Moje tlustá řecká svatba
Země : Malawi
Délka : 158 minut
Jazyk : kanadská eskymáčtina (iu)
Žánr : muzikál
Režie : Lilianna Ailish
Scénář : Jie Reannon

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amadou Lillyarna, Jokubas Levii
Hudba : Krina Hudaifa
Produkce : Aydon Zakar
Kamera : Keylan Nubaid
Kostýmy : Kalie Sachit

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Diantong Film
Premiéra : USA 28. únor 1904
Distribuce : Enjoy Movies
Tržby : 32 423 583 USD
Rozpočet : 17 775 559 USD

Moje tlustá řecká svatba na Markíza| TV ... - tv.seznam.cz
Menu moje stanice. Moje stanice. Moje ... Moje tlustá řecká svatba. 11. únor 11:25 › 13:25. Vyhledat na Seznam.cz. Předchozí fotografie Další fotografie ...
Moje tlustá řecká svatba / My Big Fat Greek Wedding (2002 ...
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016) Můj velký tlustý řecký život (2003) Tagy . láska, rodina, svatba. Česko ...
Moje tlustá řecká svatba 2 / My Big Fat Greek Wedding 2 ...
Toula, Ian a jejich rodina se vracejí, aby si v pokračování nejlepší romantické komedie všech dob užili ještě více smíchu, jídla a především další velké řecké svatby!
Moje tlustá řecká svatba (2002) - My Big Fat Greek Wedding ...
RECENZE Moje tlustá řecká svatba: Hanks pomohl na svět vtipné romanci Tom Hanks nemusí vydělávat jen na hereckých honorářích. Tentokrát může poděkovat své manželce, po matce Řekyni, která ho upozornila na úspěšnou divadelní hru rodem řecké spisovatelky a herečky Nii Vardalosové žijící v Kanadě.
Moje tlustá řecká svatba 2 - film online | FILMTORO
Chystá se další velká rodinná svatba a tentokrát to bude větší než posledně. Dávné tajemství v rodině Portokalů spojí všechny jejich členy. Chystá se další velká rodinná svatba a tentokrát to bude větší než posledně.


DVDrip. Full Movie. Český Dabing. Cz dabing. Zdarma. Cz titulky. Watch Free. Celý Film. Česká. Stream. Film online. Download. Ulozto. Stáhnout. 480p. iPad. Hd. Ke shlédnutí. Sleduj Filmy. Avi. Český Film. České. 720p.. Ke Stažení. Ke Shlednutí. BDrip. 4k blu ray. MP4.1080p. iPhone