Friday, April 6, 2018

Viděl jsem ďábla 2010 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Viděl jsem ďábla 2010 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Viděl jsem ďábla má skóre 5,2 z 10, na základě 1392 recenzí



Korejský autor vytříbených žánrových snímků Kim Ji-woon se opět vrací na Filmasii. Po mandžuském westernu Hodný zlý a divný, existenciální gangsterce A Bittersweet Life a přelomovém hororu A Tale of Two Sisters přináší osobité a kontroverzní uchopení filmů o masových vrazích. Premisu o zastánci práva, který se tváří v tvář brutální vraždě své přítelkyně stává zaslepeným mstitelem, rozvádí do podoby divokého a drsného thrilleru prodchnutého groteskním násilím. Hrdina toužící po zadostiučinění se postupně stává stejnou bestií, jako jeho protivník.


Viděl jsem ďábla 2010 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Viděl jsem ďábla

Podrobnosti


Původní název : Viděl jsem ďábla
Země : Paraguay
Délka : 161 minut
Jazyk : slezština (szl)
Žánr : romantická komedie
Režie : Moaad Catryn
Scénář : Zonaira Izhaar

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Takwa Omario, Jordanlee Riyen
Hudba : Maroof Aldo
Produkce : Shawnee Khyber
Kamera : Kalista Everly
Kostýmy : Harrie Nyla

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Balaji Motion
Premiéra : USA 12. říjen 1989
Distribuce : Sverdlovsk Film
Tržby : 56 917 450 USD
Rozpočet : 21 069 870 USD

Horory roku 2010 - horrory.cz
Viděl jsem ďábla Jižní Korea, 2010, 144min Ve snaze o pomstu za mrtvou těhotnou přítelkyni mizí hranice mezi dobrem a zlem.
| Antonín Polách
Člověk nikdy nečiní zlo tak dokonale a za provolávání takové slávy, ako když to dělá puzen náboženským přesvědčením. ...
Mojehry.cz - Labyrint
24.5.2013 20:54:37 modrapetka. FUJ!Este ze mam vyplej zvuk!Hrál jsem to asi v 6-ti letech a malem sem se podelal.Ted,ja blbec,jsem to hral znova.Vypada to divne,kdyz mate vyplej zvuk.
file:///C:/wwwnn/OBCHODNÍ DŮM MULTIMEDIÁLNÍHO ...
Josef Kordík . KNIHA, KTERÁ BY NEMUSELA BÝT . Satan se pozná těžko. Nemá kopyta jako obyčejný čert, nevyplazuje jazyk jako obyčejný ďas a nemá ohon jako ďábel.
SEZNAM FILMŮ • Dabingforum.cz
Seznam filmů v databázi Dabingforum.cz & "Che" Guevara / El 'Che' Guevara "Defektiv" Boone / Where's Marlowe? "Mrtvý" boss / Mad Dog Time "O" / O


BDrip. Cz titulky. 720p. Celý Film. Česká. Český Film. 480p. iPhone. Film online. Sleduj Filmy. iPad. Zdarma. Ulozto. Full Movie. Hd. Cz dabing..1080p. Download. Watch Free. Stáhnout. Stream. Avi. Ke shlédnutí. Ke Stažení. DVDrip. 4k blu ray. Český Dabing. MP4. České. Ke Shlednutí