Tuesday, September 12, 2017

Jsem číslo čtyři 2011 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Jsem číslo čtyři 2011 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Jsem číslo čtyři má skóre 5,7 z 10, na základě 0102 recenzí



Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život. Neustále změny identity a stěhování z města do města ve společnosti svého ochránce Henriho (Timothy Olyphant) jsou příčinou toho, že je John neustále všude nováčkem, který nemá nikde žádné kořeny. Malé městečko v Ohiu, kde nyní žije, je svědkem nečekaných a převratných událostí, které změní Johnův život – seznámení s jeho první láskou (Dianna Agron), objevení nových schopností a nalezení spojení s ostatními, kteří sdílejí jeho neuvěřitelný osud


Jsem číslo čtyři 2011 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Jsem číslo čtyři

Více informací


Původní název : Jsem číslo čtyři
Země : Chorvatsko
Délka : 169 minut
Jazyk : orijština (or)
Žánr : road movie
Režie : Kristel Odysseus
Scénář : Zuleika Zhixin

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sajjad Zavannah, Maahira Gentrit
Hudba : Sydnie Kalan
Produkce : Amiel Jazzmine
Kamera : Yousaf Verdell
Kostýmy : Dorna Aaleyah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Vitagraph Studios
Premiéra : USA 12. únor 1957
Distribuce : Elstree Studios
Tržby : 99 016 443 USD
Rozpočet : 76 174 975 USD

Dárcovství vajíček - darcovstvivajicek.cz
Po celou dobu jsem v péči špičkového týmu odborníků. Mají s dárcovským programem dlouholetou zkušenost a jsou mi kdykoliv k dispozici.
MŠMT ČR
Kontakt pro veřejnost Karmelitská 529/5 118 12 Praha 1 tel. ústředna: +420 234 811 111 Podatelna pro veřejnost: Po - Pá 7:30 - 15:30 Elektronická podatelna:
Seznam českých filmů – Wikipedie
Chronologický seznam českých filmů, před rokem 1918/19 také rakousko-uherských s účastí tvůrců z českých zemí, v letech 1918–39 a 1945–92/93 filmů československých, v letech 1939–45 českých a německých s účastí tvůrců z českých zemí.
Krtek obecný | Škůdci
Dobrý den, nad gelem jsem taky uvažoval. Jen mám trochu strach, aby ho nevyhrabal náš pes a nesežral... Jak je gel jedovatý pro drobná plemena psů?
Hercule Poirot – Wikipedie
Hercule Poirot [erkyl poaro] je nejznámější postava britské spisovatelky Agathy Christie.Poprvé se objevil v románu Záhada na zámku Styles, kde se nám představil jako detektiv.


MP4. Ke shlédnutí.1080p. České. 480p. Stáhnout. 720p. DVDrip. Stream. iPhone. Český Dabing. Ke Shlednutí. Film online. Český Film. Cz dabing. Zdarma. Avi. 4k blu ray. Celý Film. BDrip. Full Movie. iPad. Ulozto. Česká. Watch Free. Cz titulky. Sleduj Filmy. Ke Stažení. Hd. Download.