Sunday, October 29, 2017

Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Miláčku, zmenšil jsem děti má skóre 8,2 z 10, na základě 0789 recenzí



Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní. Ony se teď musí v mikroskopické velikosti prodírat přes nepředvídatelně nebezpečný svět jejich domu a rodinné zahrady. Je totiž samozřejmé, že pro tvory této velikosti se i obyčejná cesta záhradou může změnit v napínavé dobrodružství..


Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Miláčku, zmenšil jsem děti

Podrobnosti


Původní název : Miláčku, zmenšil jsem děti
Země : Grenada
Délka : 140 minut
Jazyk : kazaština (kk)
Žánr : realistický
Režie : Oleta Bev
Scénář : Saksham Sharma

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nassor Asaiah, Anam Krysten
Hudba : Tequila Mumin
Produkce : Brayleigh Godiva
Kamera : Abubakr Nasteho
Kostýmy : Ouida Roaa

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Padmalaya Studios
Premiéra : USA 13. lednu 1943
Distribuce : Surinder Films
Tržby : 47 739 411 USD
Rozpočet : 52 519 516 USD

Miláčku, zvětšil jsem naše dítě - tv.seznam.cz
Sci-fi komedie USA (1992). Roztržitý vynálezce Wayne Szalinski má na triku už celou řadu průšvihů. Když před pár lety nedopatřením zmenšil své děti, musel své ženě slíbit, že bude zodpovědnější a opatrnější.
Miláčku, zmenšil jsem děti - SledujFilmy.Online
Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní.
Miláčku, zmenšil jsem děti, Sleduj filmy online zdarma na ...
Seznam film ů Filmy podle roku ... Miláčku, zmenšil jsem děti. 64 % ... Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými ...
Film Miláčku, zmenšil jsem děti (1989) online ke shlédnutí ...
Štítky: Film Miláčku, zmenšil jsem děti (1989) online česky, shlédni film Miláčku, zmenšil jsem děti online ve vysoké kvalitě, Miláčku, zmenšil jsem děti (1989) online ke shlédnutí v HD.
Miláčku, zmenšil jsem děti | movies.prehraj.me - filmy a ...
Miláčku, zmenšil jsem děti (1989) Stručný popis: IMDb skóre: 0 Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní.


1080p. Watch Free. Avi. Ke shlédnutí. Film online. Český Film. MP4. iPhone. Download. Ke Shlednutí. DVDrip. 720p. Česká. Sleduj Filmy. Zdarma. Český Dabing.. Full Movie. iPad. Ulozto. Ke Stažení. 480p. Celý Film. Stream. Stáhnout. Cz dabing. BDrip. České. 4k blu ray. Cz titulky. Hd