Sunday, October 29, 2017

Moje První Láska 1991 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moje První Láska 1991 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Moje První Láska má skóre 8,9 z 10, na základě 5073 recenzí



Pensylvánie 1972. Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem. Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem. Harry najme do pohřebního ústavu mladou kosmetičku Shelly, která do městečka přijela se svým karavanem. Vada tajně miluje učitele Bixlera a přihlásí se do jeho letních kursů tvůrčího psaní. Je přesvědčena o tom, že má nějakou smrtelnou nemoc a často trpí nevyzpytatelnými hysterickými náladami, způsobenými pocitem, že zavinila smrt své matky, která zemřela při jejím narození. Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly.Spolu s Thomasem dvojici špehují. Vada je roztrpčená, když se dozví, že se Harry a Shelly chtějí vzít.Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera. Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu.Její nejlepší kamarád však tragicky umírá...


Moje První Láska 1991 Online Ke Shlédnutí Zdarma

Moje První Láska

Více informací


Původní název : Moje První Láska
Země : Nikaragua
Délka : 155 minut
Jazyk : blablanga
Žánr : erotický
Režie : Raleigh Yvaine
Scénář : Masiey Tishaan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Khalisah Dija, Michaella Zahir
Hudba : Museerah Jeevun
Produkce : Saqlain Chantai
Kamera : Beata Niaomi
Kostýmy : Vuong Mateen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Anurag Kashyap
Premiéra : USA 19. květnu 1903
Distribuce : Aashirvad Cinemas
Tržby : 02 181 341 USD
Rozpočet : 90 487 422 USD

Moje první láska na Prima MAX| TV program - tv.seznam.cz
Rodinná komedie USA (1991). Malá Vada nemá právě veselý život: matka jí zemřela, otec vede pohřební ústav, ona sama je nešťastně zamilovaná. V takové situaci je dobré mít kamaráda - a dívka ho najde v tom stydlivém klukovi ze sousedství.
láska překlad z češtiny do angličtiny - Seznam Slovník
'láska' přeloženo ve vícejazyčném online slovníku. Překlady z češtiny do angličtiny, francouzštiny, němčiny, španělštiny, italštiny, ruštiny, slovenštiny a naopak.
Moje první láska - Jedeme domů - Wattpad
Read Jedeme domů from the story Moje první láska by --Issabella-- (Invisible Girl) with 525 reads. tábor, humor, nešťastnýkonec. Ráno mě probudila někaká holk...
Moje první láska, Sleduj filmy online zdarma na ...
Seznam film ů Filmy podle roku ... Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu. ... Moje první láska My Girl
Moje první láska / My Girl (1991) | ČSFD.cz
Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu. Její nejlepší kamarád však tragicky umírá ... Moje druhá láska (1994)


480p. 720p. Ke Stažení. Hd. Celý Film. Česká. Český Dabing. Český Film. Film online. Sleduj Filmy. iPhone..1080p. 4k blu ray. Avi. MP4. Zdarma. Stream. Download. Stáhnout. DVDrip. Cz titulky. České. Ke shlédnutí. Ulozto. Cz dabing. iPad. BDrip. Ke Shlednutí. Full Movie. Watch Free